"Prețuri mult mai realiste pentru produsele YUASA decât alte magazine.
Cât despre bateriile în sine...
Ai un KTM/HUSKY/BETA cu e-start și te dai Enduro ?
Bateria te lasă repede? Ți se înneacă motorul des? Ți-e lene să dai la pedală? Nu știi cum și te tot lovește nebuna în picior?
Ești într-un fund de pădure rupt de oboseală și datul la pedală(e) scoate ultima suflare din tine?
Atunci ia-ți urgent o YUASA YTZ7S de aici și plaseaz-o gentil sub șaua bestiei, are aceleași dimensiuni ca și majoritatea celor din fabrică (YTX5L-BS). Dă cu pumnul cam de 6.3 Ah și 130 CCA. Dacă nu le ai cu numerele, aia din fabrică are 4 Ah și 80 CCA.
Vei uita de pedală, o poți lăsa acasă.
Dacă chiar vrei să descarci o YUASA YTZ7S, încearcă să lași butonul cuplat cam două zile, cu motorul scos din viteză pe stand și cu fișa de la bujie luată jos, bineînțeles.
Și dacă chiar vrei să fii best-friends-forever cu ea, cupleaz-o cu un Optimate (sau orice alt battery-tender) cam în fiecare săptămână.
În rest, dacă nu ai trecut la two-smoke încă, nu uita să ai supapele reglate și auto-decompresorul ok.
S-ar putea să vrei o baterie Lithium-Ion, dar s-ar și putea să constați că una 'ca lumea' vine numai de afară, costă un rinichi și dacă nici cu sistemul de încărcare nu stai prea bine, un battery-tender nu te va putea ajuta pe termen lung.
La cât mai multe butoane!"